Aktualne vijesti

10.09.2012

Suradnja Vil*a i ZAKS-a

Kontinuirano afirmiranje ZAKS brenda kao mjesta gdje se kupuje nakit vrhunskog dizajna trajne materijalne i emotivne vrijednosti ne bi bilo moguće bez stalnog ulaganja u interijere poslovnica kao i u njihove izloge. „Ove godine odlučili smo posebnu pažnju posvetiti dekoraciji naših izloga za Valentinovo, a kako ZAKS suvereno prati svjetske trendove  taj smo zadatak odlučili prepustiti talentiranim dizajnericama iz Studia Vil*e. Obzirom da smo jako zadovoljni njihovim idejnim rješenjem, posebice zbog jednostavnosti dekoracija koje se uklapaju u naš stil koji njegujemo te zbog toga što su i kupci na njih izvrsno reagirali, dekoracije smo odlučili ostaviti na izlozima kroz cijelu veljaču i dio ožujka“, rekla je Nikolina Kefeček, voditeljica marketinga i promocije u ZAKS-u.

ZAKS - Suradnja VIL*A i ZAKS-a

Kako su Vil*e došle na ideju o dekoracijama za ZAKS, objasnila je jedna od dizajnerica tima Ivona Vuletić: „ Kako nam je tema bila prigodno ljubavna odlučile smo na izloge aplicirati "kišu" stiliziranih srce koje "padaju" sa vrha izloga i decentno ga uokviruju jer nakit upravo tako najviše dolazi do izražaja. Pri tome nas je najviše inspirirala prekrasna ZAKS - ova kolekcija nakita koju nismo htjele "zagušiti" dominantnim oblicima. Centralni motiv dekoracije je dama s kišobranom umanjenih dimenzija koja ne ometa pogled prolaznika prema nakitu. Struktura koju tvore padajuća srca u srebrnoj i zlatnoj mat boji, baš kao i nakit u izlozima, iz daljine podsjećaju na filigranski izrađen nakit.“ 

ZAKS - Suradnja VIL*A i ZAKS-a

Vil*e su dekoracijom željele izazvati znatiželju kod prolaznika, a kako su gotovo svi izlozi u shopping centrima vizualno zagušeni jarkim bojama korištenjem decentnih boja i manjim kontrastom nijansa Vil*e su ZAKS-u postigle efekt isticanja među ostalim eksterijerima prodavaonica. Pritom su bojama pratile Zaksove ključne boje logotipa kao i samu boju nakita. „Kod dizajniranja dekoracija jednostavni motivi su poželjni iz jednostavnog razloga: "Manje je više!", a to vrijedi i za izloge. U prvom planu moraju biti izloženi artikli, a ne dekoracija koja samo treba privući pažnju na izloške“, objasnila je jedna od Vil*a, Vlatka Blakšić.  

Kako ZAKS ima mnogo poslovnica u Hrvatskoj te kako bi se na vrijeme mogle postaviti prigodne tj. sezonske dekoracije u svima, dizajnerice su trebale posebnu pažnju posvetiti  dizajniranju tapeta jednostavnih za montažu. „Time se dobiva na brzini i smanjuje mogućnost grešaka pri postavljanju, a omogućuje da svi Zaksovi dućani istovremeno niknu u novom ruhu. Tako su, primjerice, ZAKS-ovi djelatnici u Splitu i Rijeci sami mogli postaviti dekoracije te nije bilo potrebno osiguravati dodatna sredstva kako bi se unajmila tvrtka za postavljanje naljepnica na izloge“, napomenula je Lana Hudina, diplomirana produkt dizajnerica i treća članica Vil*a.